Elektroniczny korpus tekstów polskich z XVII i XVIII w.


arrow_drop_down
arrow_drop_down




arrow_drop_down
arrow_drop_down
Znaleziono 17 wyników.
Lp Lewy kontekst Rezultat Prawy kontekst Skrót tekstu Data
1 i rybki padały. R P. - 990. Antyfona [antyfona:subst:sg:nom:f] Alma Redemptoris Mater złożona, około R. P. ChmielAteny_I 1755
1 y rybki padały. R P. - 990. Antiphona [antyfona:subst:sg:nom:f] Alma Redemptoris Mater złożona, około R. P. ChmielAteny_I 1755
2 AUTORAMI następujących kompozytur do Dewocyj służących, ci byli. Antyfonę [antyfona:subst:sg:acc:f] Salve Regina złożył Z: Bernard; Antyfony Alma Redemptoris ChmielAteny_III 1754
2 AUTORAMI następuiących kompozytur do Dewocyi służących, ci byli. Antyphonę [antyfona:subst:sg:acc:f] Salve Regina złożył S: Bernard; Antyphony Alma Redemptoris ChmielAteny_III 1754
3 byli. Antyfonę Salve Regina złożył Z: Bernard; Antyfony [antyfona:subst:sg:gen:f] Alma Redemptoris jest Autorem B. Hermannus Contractus. Niemiec ChmielAteny_III 1754
3 byli. Antyphonę Salve Regina złożył S: Bernard; Antyphony [antyfona:subst:sg:gen:f] Alma Redemptoris iest Autorem B. Hermannus Contractus. Niemiec ChmielAteny_III 1754
4 tenże Hermannus, a nie Święty Bernard napisał. Antyfony [antyfona:subst:pl:acc:f] Ave Regina Caelorum, powiadają jest wynależcą Ociec Ian Parmensis ChmielAteny_III 1754
4 tenże Hermannus, á nie Swięty Bernard napisał. Antyphony [antyfona:subst:pl:acc:f] Ave Regina Caelorum, powiadaią iest wynależcą Ociec Ian Parmensis ChmielAteny_III 1754
5 oświecała/ przy nim głosy Anielskie słychane były/ śpiewające Antyfonę [antyfona:subst:sg:acc:f] Aue Regina caelorum, Mater Regis Angelorum, ô Maria PruszczKlejn 1650
5 oświecáłá/ przy nim głosy Anyelskie słycháne były/ śpiewáiące Antiphonę [antyfona:subst:sg:acc:f] Aue Regina caelorum, Mater Regis Angelorum, ô Maria PruszczKlejn 1650
6 Zakonnicy każdy dzień czyniąc Procesją do tego Obrazu/ Antyfonę [antyfona:subst:sg:acc:f] z nabożeństwem śpiewają. Tenże Obraz przez ogień Anno PruszczKlejn 1650
6 Zakonnicy káżdy dźień czyniąc Processyą do tego Obrázu/ Antiphonę [antyfona:subst:sg:acc:f] z nabożenstwem śpiewáią. Tenże Obraz przez ogień Anno PruszczKlejn 1650
7 P. i 12. śś. Apostołów/ także Antyfonę [antyfona:subst:sg:acc:f] Salue Regina, na cześć i chwałę Patronki swojej Naś PruszczKlejn 1650
7 P. y 12. śś. Apostołow/ tákże Antiphonę [antyfona:subst:sg:acc:f] Salue Regina, cześć y chwałę Pátronki swoiey Naś PruszczKlejn 1650
8 collocatur przez Magistrum Ceremoniarum, gdzie Kardynali solennisantes pewne śpiewają Antyfony [antyfona:subst:pl:acc:f] , potym solenną dają Benedykcją. Dziesiątego dnia Kardynali u ChmielAteny_II 1746
8 collocatur przez Magistrum Ceremoniarum, gdźie Kardynali solennisantes pewne spiewaią Antifony [antyfona:subst:pl:acc:f] , potym solenną daią Benedykcyą. Dźiesiątego dnia Kardynali u ChmielAteny_II 1746
9 na Nieszporze solennym zawczasu zaczętym; po którym Beatissimus intonuje Antyfonę [antyfona:subst:sg:acc:f] : Cum incunditate exibitis, i zaraz z Procesją wychodzi ChmielAteny_II 1746
9 Nieszporze solennym záwczasu záczętym; po ktorym Beatissimus intonuie Antyfonę [antyfona:subst:sg:acc:f] : Cum incunditate exibitis, y zaráz z Procesyą wychodźi ChmielAteny_II 1746
10 zaraz z Procesją wychodzi do Bramy, gdzie przy niektórych Antyfonach [antyfona:subst:pl:loc:f] , Wierszach i Modlitwach, Kamień Benedykuje i wapno, ChmielAteny_II 1746
10 zaráz z Procesyą wychodźi do Brámy, gdźie przy niektorych Antyfonach [antyfona:subst:pl:loc:f] , Wierszach y Modlitwach, Kamień Benedykuie y wápno, ChmielAteny_II 1746