miedzianych dwie; w nich lichtarz, rozebrany, mosiądzowy, wielki i insze drobiazgi.
Puzder dwa, z flaszami szklanemi.
Puzder próżnych kilka.
Działo mosiądzowe na kółkach.
Szkatuła wielka, w niej nie masz nic, tylko we dwóch szufladach regestra i listy.
Szuflada z regestrami i inwentarzami różnemi.
Obrazów pięć, a konterfekt jeden.
Kotły albo bębny miedziane.
Kitajki różnej w sztukach, sztuk kilka, No 7.
Płaszczyk aksamitu pomarańczowego z rękawami rzezanemi.
Drugi złotogłowowy, biały.
Mętlik wołoski aksamitu pomarańczowego.
Kabat wołoski, aksamitny, czerwony, haftowany złotem, z siedm czapradek złocistych.
Prześcieradło i jedwabiem czerwonym szyte.
Kowsz malowany,
miedzianych dwie; w nich lichtarz, rozebrany, mosiądzowy, wielki i insze drobiazgi.
Puzder dwa, z flaszami szklanemi.
Puzder próżnych kilka.
Działo mosiądzowe na kółkach.
Szkatuła wielka, w niej nie masz nic, tylko we dwóch szufladach regestra i listy.
Szuflada z regestrami i inwentarzami różnemi.
Obrazów pięć, a konterfekt jeden.
Kotły albo bębny miedziane.
Kitajki różnej w sztukach, sztuk kilka, No 7.
Płaszczyk aksamitu pomarańczowego z rękawami rzezanemi.
Drugi złotogłowowy, biały.
Mętlik wołoski aksamitu pomarańczowego.
Kabat wołoski, aksamitny, czerwony, haftowany złotem, z siedm czapradek złocistych.
Prześcieradło i jedwabiem czerwonym szyte.
Kowsz malowany,
Skrót tekstu: InwKorGęb
Strona: 115
Tytuł:
Inwentarz mienia ruchomego książąt Koreckich z lat 1637-1640
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
nieznane
Region:
nieznany
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
między 1637 a 1640
Data wydania (nie wcześniej niż):
1637
Data wydania (nie później niż):
1640
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Materiały źródłowe do dziejów kultury i sztuki XVI-XVIII w.
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Mieczysław Gębarowicz
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Wrocław
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1973
dzień wyznawać zwykła/ iż one są w niebie/ i ukoronowane koronami doskonałymi/ stoją przed Majestatem Bożym: są z Panem Chrystusem: są z P. Bogiem: widzą Chrysta Pana: widzą Boga twarzą w twarz. A widzą nie przez podobieństwo/ nie jakoby przez zasłonę jaką: ani przez źwierciadło/ ni jakoby w konterfekcie jakim: ale twarzą wtwarz jak sam w sobie jest. Tak widzą/ jak widzą go Aniołowie. Bez liczby abowiem takiego sensu w Cerkwi naszej Hymnów jest/ jakiego jest owy/ Teraz twarzą w twarz Chrystusa widząc święci/ światłości niewysłowionej w rozkoszy zażywacie. i zaś: oto otworzone wam jest Królestwo niebieskie/ gdzie wy
dźień wyznawáć zwykłá/ iż one są w niebie/ y vkoronowáne koronámi doskonáłymi/ stoią przed Máyestatem Bożym: są z Pánem Christusem: są z P. Bogiem: widzą Christá Páná: widzą Bogá twarzą w twarz. A widzą nie przez podobieństwo/ nie iákoby przez zasłonę iáką: áni przez źwierćiádło/ ni iákoby w konterfekćie iákim: ále twarzą wtwarz iák sam w sobie iest. Ták widzą/ iák widzą go Anyołowie. Bez licżby ábowiem tákiego sensu w Cerkwi nászey Hymnow iest/ iákiego iest owy/ Teraz twarzą w twarz Christusá widząc święći/ świátłośći niewysłowioney w roskoszy záżywáćie. y záś: oto otworzone wam iest Krolestwo niebieskie/ gdźie wy
Skrót tekstu: SmotApol
Strona: 30
Tytuł:
Apologia peregrinacjej do Krajów Wschodnich
Autor:
Melecjusz Smotrycki
Miejsce wydania:
Dermań
Region:
Ziemie Ruskie
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty perswazyjne
Gatunek:
pisma religijne
Tematyka:
religia
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1628
Data wydania (nie wcześniej niż):
1628
Data wydania (nie później niż):
1628
w snycyrskich, złocistych, ramkach, na dobrą ćwierć, miedzianych, z ekspressją. Jeden Dianny nad śpiącym człekiem, drugi Wenery w Herkulesowym stroju, przy której nagi Herkules, trzeci mężczyzny, kładącego obuwie na nogi Wenerze.
133 + Obraz pół łokciowy, w ramach czarnych, z ekspressją Aleksandra Cesarza, którego metressę nagą konterfektu je Apeles.
134 + Obrazków parzystych w ramkach, za szkłem, miniaturowych, 2, z ekspressją Akteona i Dianny, drugi bogini na obłokach, z parą koni etc.
135 + Obrazów półłokciowych 2, w ramkach czarnych, z brzegami złocistemi, z ekspressją jeden wołów i dwóch pastyrzów z pastyrką, drugi pastyrki z
w snycyrskich, złocistych, ramkach, na dobrą ćwierć, miedzianych, z ekspressją. Jeden Dianny nad śpiącym człekiem, drugi Wenery w Herkulesowym stroju, przy której nagi Herkules, trzeci mężczyzny, kładącego obuwie na nogi Wenerze.
133 + Obraz pół łokciowy, w ramach czarnych, z ekspressją Aleksandra Cesarza, którego metressę nagą konterfektu je Apelles.
134 + Obrazków parzystych w ramkach, za szkłem, miniaturowych, 2, z ekspressją Akteona i Dianny, drugi bogini na obłokach, z parą koni etc.
135 + Obrazów półłokciowych 2, w ramkach czarnych, z brzegami złocistemi, z ekspressją jeden wołów i dwóch pastyrzów z pastyrką, drugi pastyrki z
Skrót tekstu: InwObrazŻółkGęb
Strona: 178
Tytuł:
Inwentarze obrazów w zamku Żółkiewskim
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Żółkiew
Region:
Ziemie Ruskie
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
między 1740 a 1746
Data wydania (nie wcześniej niż):
1740
Data wydania (nie później niż):
1746
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Materiały źródłowe do dziejów kultury i sztuki XVI-XVIII w.
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Mieczysław Gębarowicz
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Wrocław
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1973
NA SEN
Sen z śmiercią, brat z siostrą, Wiodą zwadę ostrą: Ta wegnała Zosię w ciemne kraje, ten mi ją na noc w myśli daje. Słońce zazdrościwe, Czemu mię budzisz I żałościwe Myśli krótką pociechą łudzisz? Ranne twe wstanie Smaczne mi rwie spanie.
Chciałem ją ułapić I mile obłapić, Lecz konterfekt, który-m miał za żywy, Nie był, tylko dym i cień prawdziwy.
Krótko tej pociechy, I widzę prawie, Że me uciechy Przez sen tylko są, a na jawie Za cieniem słońca Nie masz bólu końca.
Dokądże umykasz I z oczu mych znikasz? Przynamniej choć tą zmyślną twarzą Uśmierz żale, co się
NA SEN
Sen z śmiercią, brat z siostrą, Wiodą zwadę ostrą: Ta wegnała Zosię w ciemne kraje, ten mi ją na noc w myśli daje. Słońce zazdrościwe, Czemu mię budzisz I żałościwe Myśli krótką pociechą łudzisz? Ranne twe wstanie Smaczne mi rwie spanie.
Chciałem ją ułapić I mile obłapić, Lecz konterfekt, który-m miał za żywy, Nie był, tylko dym i cień prawdziwy.
Krótko tej pociechy, I widzę prawie, Że me uciechy Przez sen tylko są, a na jawie Za cieniem słońca Nie masz bólu końca.
Dokądże umykasz I z oczu mych znikasz? Przynamniej choć tą zmyślną twarzą Uśmierz żale, co się
Skrót tekstu: MorszAUtwKuk
Strona: 280
Tytuł:
Utwory zebrane
Autor:
Jan Andrzej Morsztyn
Miejsce wydania:
nieznane
Region:
nieznany
Typ tekstu:
wiersz
Rodzaj:
liryka
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1654
Data wydania (nie wcześniej niż):
1654
Data wydania (nie później niż):
1654
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Utwory zebrane
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Leszek Kukulski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Warszawa
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Państwowy Instytut Wydawniczy
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1971
11 e SPIS OBRAZÓW W DRUGICH ŁAZIENKACH W ŻÓŁKWI Z 1694 R. Regestr obrazów zostawających w łaźni po drugiej stronie od folwarku, A nno 1694
1mo. Obraz wandykowy ręki, na którym pani Wowerisvitrat konterfekt reprezentuje, z Jaworowa, bez ram.
2do. Papieża Aleksandra Otoboniego konterfekt, oddany od Jegomości księdza biskupa warmińskiego, oddany w Warszawie 1690.
3tio. 2 konterfekty kardynałów rzymskiego maliowania, jeden od księdza opata strzemeszyńskiego Barbareni, na drugim kardynał Otoboni, od tegoż Jegomci oddane w Warszawie.
4to. Konterfekt
11 e SPIS OBRAZÓW W DRUGICH ŁAZIENKACH W ŻÓŁKWI Z 1694 R. Regestr obrazów zostawających w łaźni po drugiej stronie od folwarku, A nno 1694
1mo. Obraz wandykowy ręki, na którym pani Wowerisvitrat konterfekt reprezentuje, z Jaworowa, bez ram.
2do. Papieża Aleksandra Otoboniego konterfekt, oddany od Jegomości księdza biskupa warmińskiego, oddany w Warszawie 1690.
3tio. 2 konterfekty kardynałów rzymskiego maliowania, jeden od księdza opata strzemeszyńskiego Barbareni, na drugim kardynał Otoboni, od tegoż Jegomci oddane w Warszawie.
4to. Konterfekt
Skrót tekstu: ObŁazGęb
Strona: 144
Tytuł:
Spis obrazów w drugich Łazienkach w Żółkwi z 1694 r.
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Żółkiew
Region:
Ziemie Ruskie
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1694
Data wydania (nie wcześniej niż):
1694
Data wydania (nie później niż):
1694
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Materiały źródłowe do dziejów kultury i sztuki XVI-XVIII w.
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Mieczysław Gębarowicz
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Wrocław
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1973
11 e SPIS OBRAZÓW W DRUGICH ŁAZIENKACH W ŻÓŁKWI Z 1694 R. Regestr obrazów zostawających w łaźni po drugiej stronie od folwarku, A nno 1694
1mo. Obraz wandykowy ręki, na którym pani Wowerisvitrat konterfekt reprezentuje, z Jaworowa, bez ram.
2do. Papieża Aleksandra Otoboniego konterfekt, oddany od Jegomości księdza biskupa warmińskiego, oddany w Warszawie 1690.
3tio. 2 konterfekty kardynałów rzymskiego maliowania, jeden od księdza opata strzemeszyńskiego Barbareni, na drugim kardynał Otoboni, od tegoż Jegomci oddane w Warszawie.
4to. Konterfekt księdza Kondeusza maliowana pana Ryznera w Warszawie.
5to. Konterfekt drugi, taki
11 e SPIS OBRAZÓW W DRUGICH ŁAZIENKACH W ŻÓŁKWI Z 1694 R. Regestr obrazów zostawających w łaźni po drugiej stronie od folwarku, A nno 1694
1mo. Obraz wandykowy ręki, na którym pani Wowerisvitrat konterfekt reprezentuje, z Jaworowa, bez ram.
2do. Papieża Aleksandra Otoboniego konterfekt, oddany od Jegomości księdza biskupa warmińskiego, oddany w Warszawie 1690.
3tio. 2 konterfekty kardynałów rzymskiego maliowania, jeden od księdza opata strzemeszyńskiego Barbareni, na drugim kardynał Otoboni, od tegoż Jegomci oddane w Warszawie.
4to. Konterfekt księdza Kondeusza maliowana pana Ryznera w Warszawie.
5to. Konterfekt drugi, taki
Skrót tekstu: ObŁazGęb
Strona: 144
Tytuł:
Spis obrazów w drugich Łazienkach w Żółkwi z 1694 r.
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Żółkiew
Region:
Ziemie Ruskie
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1694
Data wydania (nie wcześniej niż):
1694
Data wydania (nie później niż):
1694
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Materiały źródłowe do dziejów kultury i sztuki XVI-XVIII w.
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Mieczysław Gębarowicz
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Wrocław
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1973
1694 R. Regestr obrazów zostawających w łaźni po drugiej stronie od folwarku, A nno 1694
1mo. Obraz wandykowy ręki, na którym pani Wowerisvitrat konterfekt reprezentuje, z Jaworowa, bez ram.
2do. Papieża Aleksandra Otoboniego konterfekt, oddany od Jegomości księdza biskupa warmińskiego, oddany w Warszawie 1690.
3tio. 2 konterfekty kardynałów rzymskiego maliowania, jeden od księdza opata strzemeszyńskiego Barbareni, na drugim kardynał Otoboni, od tegoż Jegomci oddane w Warszawie.
4to. Konterfekt księdza Kondeusza maliowana pana Ryznera w Warszawie.
5to. Konterfekt drugi, takiż, książęcia Tureni, maliowana pana Ryznera.
6to. Konterfektów parzystych siedm kopij owania Gotowiękiego:
1
1694 R. Regestr obrazów zostawających w łaźni po drugiej stronie od folwarku, A nno 1694
1mo. Obraz wandykowy ręki, na którym pani Wowerisvitrat konterfekt reprezentuje, z Jaworowa, bez ram.
2do. Papieża Aleksandra Otoboniego konterfekt, oddany od Jegomości księdza biskupa warmińskiego, oddany w Warszawie 1690.
3tio. 2 konterfekty kardynałów rzymskiego maliowania, jeden od księdza opata strzemeszyńskiego Barbareni, na drugim kardynał Otoboni, od tegoż Jegomci oddane w Warszawie.
4to. Konterfekt księdza Kondeusza maliowana pana Ryznera w Warszawie.
5to. Konterfekt drugi, takiż, książęcia Tureni, maliowana pana Ryznera.
6to. Konterfektów parzystych siedm kopij owania Gotowiękiego:
1
Skrót tekstu: ObŁazGęb
Strona: 144
Tytuł:
Spis obrazów w drugich Łazienkach w Żółkwi z 1694 r.
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Żółkiew
Region:
Ziemie Ruskie
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1694
Data wydania (nie wcześniej niż):
1694
Data wydania (nie później niż):
1694
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Materiały źródłowe do dziejów kultury i sztuki XVI-XVIII w.
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Mieczysław Gębarowicz
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Wrocław
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1973
konterfekt reprezentuje, z Jaworowa, bez ram.
2do. Papieża Aleksandra Otoboniego konterfekt, oddany od Jegomości księdza biskupa warmińskiego, oddany w Warszawie 1690.
3tio. 2 konterfekty kardynałów rzymskiego maliowania, jeden od księdza opata strzemeszyńskiego Barbareni, na drugim kardynał Otoboni, od tegoż Jegomci oddane w Warszawie.
4to. Konterfekt księdza Kondeusza maliowana pana Ryznera w Warszawie.
5to. Konterfekt drugi, takiż, książęcia Tureni, maliowana pana Ryznera.
6to. Konterfektów parzystych siedm kopij owania Gotowiękiego:
1. Konterfekt, Michał Pac, hetman Księst. Litewskiego.
2. Krzystoph Pac, kanclirz Wielkiego Ks.L.
3. Michał
konterfekt reprezentuje, z Jaworowa, bez ram.
2do. Papieża Aleksandra Otoboniego konterfekt, oddany od Jegomości księdza biskupa warmińskiego, oddany w Warszawie 1690.
3tio. 2 konterfekty kardynałów rzymskiego maliowania, jeden od księdza opata strzemeszyńskiego Barbareni, na drugim kardynał Otoboni, od tegoż Jegomci oddane w Warszawie.
4to. Konterfekt księdza Kondeusza maliowana pana Ryznera w Warszawie.
5to. Konterfekt drugi, takiż, książęcia Tureni, maliowana pana Ryznera.
6to. Konterfektów parzystych siedm kopij owania Gotowiękiego:
1. Konterfekt, Michał Pac, hetman Księst. Litewskiego.
2. Krzystoph Pac, kanclirz Wielkiego Ks.L.
3. Michał
Skrót tekstu: ObŁazGęb
Strona: 144
Tytuł:
Spis obrazów w drugich Łazienkach w Żółkwi z 1694 r.
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Żółkiew
Region:
Ziemie Ruskie
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1694
Data wydania (nie wcześniej niż):
1694
Data wydania (nie później niż):
1694
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Materiały źródłowe do dziejów kultury i sztuki XVI-XVIII w.
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Mieczysław Gębarowicz
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Wrocław
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1973
Papieża Aleksandra Otoboniego konterfekt, oddany od Jegomości księdza biskupa warmińskiego, oddany w Warszawie 1690.
3tio. 2 konterfekty kardynałów rzymskiego maliowania, jeden od księdza opata strzemeszyńskiego Barbareni, na drugim kardynał Otoboni, od tegoż Jegomci oddane w Warszawie.
4to. Konterfekt księdza Kondeusza maliowana pana Ryznera w Warszawie.
5to. Konterfekt drugi, takiż, książęcia Tureni, maliowana pana Ryznera.
6to. Konterfektów parzystych siedm kopij owania Gotowiękiego:
1. Konterfekt, Michał Pac, hetman Księst. Litewskiego.
2. Krzystoph Pac, kanclirz Wielkiego Ks.L.
3. Michał książę Radziwił, hetman i podkanclirzy Wielkiego Księstwa Litewskiego.
4
Papieża Aleksandra Otoboniego konterfekt, oddany od Jegomości księdza biskupa warmińskiego, oddany w Warszawie 1690.
3tio. 2 konterfekty kardynałów rzymskiego maliowania, jeden od księdza opata strzemeszyńskiego Barbareni, na drugim kardynał Otoboni, od tegoż Jegomci oddane w Warszawie.
4to. Konterfekt księdza Kondeusza maliowana pana Ryznera w Warszawie.
5to. Konterfekt drugi, takiż, książęcia Tureni, maliowana pana Ryznera.
6to. Konterfektów parzystych siedm kopij owania Gotowiękiego:
1. Konterfekt, Michał Pac, hetman Księst. Litewskiego.
2. Krzystoph Pac, kanclirz Wielkiego Ks.L.
3. Michał książę Radziwił, hetman i podkanclirzy Wielkiego Księstwa Litewskiego.
4
Skrót tekstu: ObŁazGęb
Strona: 144
Tytuł:
Spis obrazów w drugich Łazienkach w Żółkwi z 1694 r.
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Żółkiew
Region:
Ziemie Ruskie
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1694
Data wydania (nie wcześniej niż):
1694
Data wydania (nie później niż):
1694
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Materiały źródłowe do dziejów kultury i sztuki XVI-XVIII w.
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Mieczysław Gębarowicz
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Wrocław
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1973
w Warszawie 1690.
3tio. 2 konterfekty kardynałów rzymskiego maliowania, jeden od księdza opata strzemeszyńskiego Barbareni, na drugim kardynał Otoboni, od tegoż Jegomci oddane w Warszawie.
4to. Konterfekt księdza Kondeusza maliowana pana Ryznera w Warszawie.
5to. Konterfekt drugi, takiż, książęcia Tureni, maliowana pana Ryznera.
6to. Konterfektów parzystych siedm kopij owania Gotowiękiego:
1. Konterfekt, Michał Pac, hetman Księst. Litewskiego.
2. Krzystoph Pac, kanclirz Wielkiego Ks.L.
3. Michał książę Radziwił, hetman i podkanclirzy Wielkiego Księstwa Litewskiego.
4. Konterfekt księżny Radziwiłowy, smetengowy Radziwiła.
5. Konterfekt księżęcia Janusza, hetmana
w Warszawie 1690.
3tio. 2 konterfekty kardynałów rzymskiego maliowania, jeden od księdza opata strzemeszyńskiego Barbareni, na drugim kardynał Otoboni, od tegoż Jegomci oddane w Warszawie.
4to. Konterfekt księdza Kondeusza maliowana pana Ryznera w Warszawie.
5to. Konterfekt drugi, takiż, książęcia Tureni, maliowana pana Ryznera.
6to. Konterfektów parzystych siedm kopij owania Gotowiękiego:
1. Konterfekt, Michał Pac, hetman Księst. Litewskiego.
2. Krzystoph Pac, kanclirz Wielkiego Ks.L.
3. Michał książę Radziwił, hetman i podkanclirzy Wielkiego Księstwa Litewskiego.
4. Konterfekt księżny Radziwiłowy, smetengowy Radziwiła.
5. Konterfekt księżęcia Janusza, hetmana
Skrót tekstu: ObŁazGęb
Strona: 144
Tytuł:
Spis obrazów w drugich Łazienkach w Żółkwi z 1694 r.
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Żółkiew
Region:
Ziemie Ruskie
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1694
Data wydania (nie wcześniej niż):
1694
Data wydania (nie później niż):
1694
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Materiały źródłowe do dziejów kultury i sztuki XVI-XVIII w.
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Mieczysław Gębarowicz
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Wrocław
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1973