ludzi na koniach.
23 + Obraz łokciowy in circulo albo owal, z ekspressją batalii, z dwiema trębaczami.
24 + Obraz z ekspressją Judyty, palec na ustach trzymającej i rękę na ramieniu baby, która głowę Holofornesa w koszyku trzyma.
25 + Obraz bez ram, z ekspressją kwiatów.
26 Obraz 3-ćwierciowy, na atłasie, z ekspressją trzech kupidynków, wieszających tarczę na palmie.
27 + Obraz z ekspressją deszczki sosnowej, na której wisi ptaszek żołna.
28 + Obraz z ekspressją deszczki sosnowej, na której czetrzew z kaczką wyrażon.
29 + Portret Zuberego.
30 + Portret Wesołowskiego.
31 + Obraz z ekspressją dwóch ludzi oszukujących trzeciego w
ludzi na koniach.
23 + Obraz łokciowy in circulo albo owal, z ekspressją batalii, z dwiema trębaczami.
24 + Obraz z ekspressją Judyty, palec na ustach trzymającej i rękę na ramieniu baby, która głowę Holofornesa w koszyku trzyma.
25 + Obraz bez ram, z ekspressją kwiatów.
26 Obraz 3-ćwierciowy, na atłasie, z ekspressją trzech kupidynków, wieszających tarczę na palmie.
27 + Obraz z ekspressją deszczki sosnowej, na której wisi ptaszek żołna.
28 + Obraz z ekspressją deszczki sosnowej, na której czetrzew z kaczką wyrażon.
29 + Portret Zuberego.
30 + Portret Wesołowskiego.
31 + Obraz z ekspressją dwóch ludzi oszukujących trzeciego w
Skrót tekstu: InwObrazŻółkGęb
Strona: 173
Tytuł:
Inwentarze obrazów w zamku Żółkiewskim
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Żółkiew
Region:
Ziemie Ruskie
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
między 1740 a 1746
Data wydania (nie wcześniej niż):
1740
Data wydania (nie później niż):
1746
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Materiały źródłowe do dziejów kultury i sztuki XVI-XVIII w.
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Mieczysław Gębarowicz
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Wrocław
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1973
1 1/2, z ekspressją córki, karmiącej ojca w więzieniu pokarmem.
322 + Obraz w ramach złocistych, snycyrskich, z ekspressją Annunciationis B. V. ab Angelo Gabriel.
323 Portret 3-łokciowy, Leopolda, cesarza, stojącego.
324 Portret tylkiż, cesarzowej Leopoldiny, stojącej.
325 Obrazek z ekspressją na atłasie kwiatu szytego z jedwabiu.
326 Portret panienki w czerwonej sukni, ptaszka trzymającej.
327 Portret królewnisi w czerwonym paludamencie, w dzieciństwie.
328 + Portret damy, z napisem Teresa Maria Bononiensis pinxit.
329 Portret panienki w granatowej sukni, z pieskiem grającej.
330 Portret królowej w czarnej sukni.
331 + Portret mały,
1 1/2, z ekspressją córki, karmiącej ojca w więzieniu pokarmem.
322 + Obraz w ramach złocistych, snycyrskich, z ekspressją Annunciationis B. V. ab Angelo Gabriel.
323 Portret 3-łokciowy, Leopolda, cesarza, stojącego.
324 Portret tylkiż, cesarzowej Leopoldiny, stojącej.
325 Obrazek z ekspressją na atłasie kwiatu szytego z jedwabiu.
326 Portret panienki w czerwonej sukni, ptaszka trzymającej.
327 Portret królewnisi w czerwonym paludamencie, w dzieciństwie.
328 + Portret damy, z napisem Teresa Maria Bononiensis pinxit.
329 Portret panienki w granatowej sukni, z pieskiem grającej.
330 Portret królowej w czarnej sukni.
331 + Portret mały,
Skrót tekstu: InwObrazŻółkGęb
Strona: 185
Tytuł:
Inwentarze obrazów w zamku Żółkiewskim
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Żółkiew
Region:
Ziemie Ruskie
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
między 1740 a 1746
Data wydania (nie wcześniej niż):
1740
Data wydania (nie później niż):
1746
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Materiały źródłowe do dziejów kultury i sztuki XVI-XVIII w.
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Mieczysław Gębarowicz
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Wrocław
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1973
i indyka 16
112.Obraz na desce, z ekspressją domów gorejących nro 222
113. Obraz na desce, z ekspressją doktora przy stoliku nro 299
114. Obraz na desce, z ekspressją kociołków, niecek nro 220
115. Obraz z ekspressją dziecięcia, bańki puszczającego nro 210
116. Obraz z ekspressją kwiatu na białym atłasie szytego nro 325
117. Obraz z ekspressją ptaszka nro 315
118. Obrazów 2, jeden z ekspressją Leopolda cesarza, drugi cesrzowej, żony jego nro 323
119. Obrazków 3 malękich, z papiru wyciskanych
120. Obrazków 4 z ekspressją czterech części roku nro 183
121. Obraz chiński, pargaminowy, z ekspressją cesarza tureckiego
i indyka 16
112.Obraz na desce, z ekspressją domów gorejących nro 222
113. Obraz na desce, z ekspressją doktora przy stoliku nro 299
114. Obraz na desce, z ekspressją kociołków, niecek nro 220
115. Obraz z ekspressją dziecięcia, bańki puszczającego nro 210
116. Obraz z ekspressją kwiatu na białym atłasie szytego nro 325
117. Obraz z ekspressją ptaszka nro 315
118. Obrazów 2, jeden z ekspressją Leopolda cesarza, drugi cesrzowej, żony jego nro 323
119. Obrazków 3 malękich, z papiru wyciskanych
120. Obrazków 4 z ekspressją czterech części roku nro 183
121. Obraz chiński, pargaminowy, z ekspressją cesarza tureckiego
Skrót tekstu: InwObrazŻółkGęb
Strona: 193
Tytuł:
Inwentarze obrazów w zamku Żółkiewskim
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Żółkiew
Region:
Ziemie Ruskie
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
między 1740 a 1746
Data wydania (nie wcześniej niż):
1740
Data wydania (nie później niż):
1746
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Materiały źródłowe do dziejów kultury i sztuki XVI-XVIII w.
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Mieczysław Gębarowicz
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Wrocław
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1973
zabrania cara moskiewskiego z dwoma synami w niewolę przez hetmana Żółkiewskiego nro 386
126. Obraz z ekspressją Haraju przy Żółkwi nro 386
127. Obrazków 2 z ekspressją ogrodu żółkiewskiego nro 361
128. Obrazków 22 małych, w ramkach chińskich nro 279
129. Obrazków 2 okrągłych, z wosku nro 21
130. Delineatio Konstantynopolis na żółtym atłasie nro 444 Obrazy w Kaplicy
131. Obraz łokciowy z ekspressją Najś. Panny, znaleziony pod oblężonym Wiedniem z pieczęcią i podpisem kscia Imci
132. Obraz Najś. Panny Częstochowskiej nro 413 przerób, z 414
133. Obrazek ze szkłem, z ekspressją papieża Benedykta XIII przy krucyfiksie s nro 415
134. Obrazów 2
zabrania cara moskiewskiego z dwoma synami w niewolę przez hetmana Żółkiewskiego nro 386
126. Obraz z ekspressją Haraju przy Żółkwi nro 386
127. Obrazków 2 z ekspressją ogrodu żółkiewskiego nro 361
128. Obrazków 22 małych, w ramkach chińskich nro 279
129. Obrazków 2 okrągłych, z wosku nro 21
130. Delineatio Constantinopolis na żółtym atłasie nro 444 Obrazy w Kaplicy
131. Obraz łokciowy z ekspressją Najś. Panny, znaleziony pod oblężonym Wiedniem z pieczęcią i podpisem kscia Imci
132. Obraz Najś. Panny Częstochowskiej nro 413 przerób, z 414
133. Obrazek ze szkłem, z ekspressją papieża Benedykta XIII przy krucyfixie s nro 415
134. Obrazów 2
Skrót tekstu: InwObrazŻółkGęb
Strona: 193
Tytuł:
Inwentarze obrazów w zamku Żółkiewskim
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Żółkiew
Region:
Ziemie Ruskie
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
między 1740 a 1746
Data wydania (nie wcześniej niż):
1740
Data wydania (nie później niż):
1746
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Materiały źródłowe do dziejów kultury i sztuki XVI-XVIII w.
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Mieczysław Gębarowicz
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Wrocław
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1973
podszyta. K. 233. Kołdra materialna, ceglasta, stara, kwiaty po niej fiołkowe, dno w kratkę złotem przerabiane, na koło franzla jedwabna ze złotem, kitajką ceglastą podszyta K. 234. Robdeszambr chyński, atłasowy, w kwiaty, sokami iJIuminowany, ceglastą kitajką podszyty. K. 235. Robdeszambr na białym atłasie, kwiecie haftowane, orzeł w środku o dwu głowach, szkarłatnim atłasem podszyty. Nb. Ten. oddano ImPu Wojedzie lnflcmckiemu. Nb. erratum nie ten. A. 236. Poduszeczki dwie na łószko perfumowane i przeszywane. 237. Kilimek słomiany, maleński, chyński. 238. Pokrowców różnych, rasowych, czerwonych,
podszyta. K. 233. Kołdra materyalna, ceglasta, stara, kwiaty po niey fijałkowe, dno w kratkę złotem przerabiane, na koło franzla jedwabna ze złotem, kitayką ceglastą podszyta K. 234. Robdeszambr chyński, atłasowy, w kwiaty, sokami iIIuminowany, ceglastą kitayką podszyty. K. 235. Robdeszambr na białym atłasie, kwiecie haftowane, orzeł w środku o dwu głowach, szkarłatnim atłasem podszyty. Nb. Ten. oddano ImPu Wojedzie lnflcmckiemu. Nb. erratum nie ten. A. 236. Poduszeczki dwie na łószko perfumowane y przeszywane. 237. Kilimek słomiany, maleński, chyński. 238. Pokrowców różnych, rasowych, czerwonych,
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 51
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937
u okien rasowych, białych, para. 247. Skrzyneczka żółwiowa, perłową macicą sadzona, turecka. J. Gabinet chyński Króla Jego Mości.
248. Obicia chyńskiego, białego atłasu, na którym szyte różnych kolorów kwiaty, ptastwa i osoby chyńskie bretów nr. 14. A. 249. Portiera takoweyże roboty na białym atłasie, kitajką błękitną podszyta. A. 250. Łószko francuskie rżnięte, złociste, drewniane z ceframi Królowej Jej Mości. 251. Materac atłasowy biały, sokami ijluminowany takowyż i wał do niego. A. 252. Firanki do okien rasowe, białe, dwie. 253. Tabletków chyńskich, czarnych, para. 254
u okien rasowych, białych, para. 247. Skrzyneczka żółwiowa, perłową macicą sadzona, turecka. J. Gabinet chyński Króla Jego Mości.
248. Obicia chyńskiego, białego atłasu, na którym szyte różnych kolorów kwiaty, ptastwa y osoby chyńskie bretów nr. 14. A. 249. Portyera takoweyże roboty na białym atłasie, kitayką błękitną podszyta. A. 250. Łószko francuskie rżnięte, złociste, drewniane z ceframi Królowej Jey Mości. 251. Materac atłasowy biały, sokami iIluminowany takowyż y wał do niego. A. 252. Firanki do okien rasowe, białe, dwie. 253. Tabletków chyńskich, czarnych, para. 254
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 52
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937
sadzona w puzdrze, na wierzchu Duch Święty, biały, w złocistych promieniach, którą do kościoła żółkiewskiego zrobiono. VI. RZECZY, KtórE BYŁY W SKRZYNI ZAPIECZĘTOWANEj. przez Ich Mościów Je Mci Księdza Żałuskiego Sufragana Przemyskiego i przez Je Mci Pana Marszałka Nadwornego Wielkiego księstwa Litewskiego i jeych specyfikacja.
292. Obicia chyńskiego na białym atłasie, sokami ijluminowanego, w ptaki, pałace etc. podszytego, oprócz czterech bretów nie podszytych, wszystkiego bretów nr. 20. Nb. Do tegoż obicia kawałków małych nr. 3. K. 293. Namiot z bogatej perskiej materii, wzór różnych kolorów aksamitny i osoby na złotym dnie, różne kwiecia; narożniki
sadzona w puzdrze, na wierzchu Duch Święty, biały, w złocistych promieniach, którą do kościoła żółkiewskiego zrobiono. VI. RZECZY, KTORE BYŁY W SKRZYNI ZAPIECZĘTOWANEY. przez Ich Mościów Je Mci Xiędza Załuskiego Suffragana Przemyskiego y przez Je Mci Pana Marszałka Nadwornego Wielkiego xięstwa Litewskiego y ieych specifikacja.
292. Obicia chyńskiego na białym atłasie, sokami iIluminowanego, w ptaki, pałace etc. podszytego, oprócz czterech bretów nie podszytych, wszystkiego bretów nr. 20. Nb. Do tegosz obicia kawałków małych nr. 3. K. 293. Namiot z bogatey perskiey materji, wzór różnych kolorów axamitny y osoby na złotym dnie, różne kwiecia; narożniki
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 53
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937
Obraz za szkłem Królowej Jej Mci francuskiej, w ramach złocistych 38. Obrazów para nr. 2. na których frukta różne w ramach złocistych 39. Obraz Abrahama z Agar, w ramach złocistych 40. Obraz św. Katarzyny w ramach złocistych. 41. Obrazek Bachusa pijanego w ramkach złocistych 42. Obraz Panny Marii na atłasie białym, sokami iluminowany, w ramach złocistych 43. Obraz na blasze Panny Marii siedzącej z Panem Jezusem, w ramkach rżniętych, złocistych 44. Obraz Panny Marii Magdaleny pod drzewem leżący, na blasze, w ramach złocistych 45. Obraz Panny Marii w gurę patrzącej z P. Jezusem, w ramach rżniętych, złocistych 46
Obraz za szkłem Królowey Jey Mci francuskiey, w ramach złocistych 38. Obrazów para nr. 2. na których frukta różne w ramach złocistych 39. Obraz Abrahama z Agar, w ramach złocistych 40. Obraz św. Katarzyny w ramach złocistych. 41. Obrazek Bachusa pijanego w ramkach złocistych 42. Obraz Panny Marij na atłasie białym, sokami illuminowany, w ramach złocistych 43. Obraz na blasze Panny Marij siedzącey z Panem Jezusem, w ramkach rżniętych, złocistych 44. Obraz Panny Marji Magdaleny pod drzewem leżący, na blasze, w ramach złocistych 45. Obraz Panny Marji w gurę patrzącey z P. Jezusem, w ramach rżniętych, złocistych 46
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 68
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937
w ramach czarnych 105. Obrazek Weronika Chrystusa Pana woskowa Bassoryleja, w ramkach owalnych, rżniętych, złocistych. 106. Obraz słoniowej kości za szkłem Adama i Ewy, w ramach czarnych, labry dokoła rżnięte, złociste 107. Obrazek słoniowej kości rżnięty, Raptus Proserpinae, w ramkach czarnych 108. Obrazów para chyńskich na białym atłasie, boszkowie na bocianach siedzą, spodem ramka prosta, drewniana Gabinet chyński Króla Jego Mci.
109. Obraz Nativitatis Christi z różnych materii klecony, w ramkach rżniętych, złocistych 110. Obraz drugi Nativitatis Christi, na atłasie białym, sokami iluminowany, w ramach rżniętych, złocistych. 111. Obraz Angeli Custodis, w ramach
w ramach czarnych 105. Obrazek Weronika Christusa Pana woskowa Bassoryleia, w ramkach owalnych, rżniętych, złocistych. 106. Obraz słoniowey kości za szkłem Adama y Ewy, w ramach czarnych, labry dokoła rżnięte, złociste 107. Obrazek słoniowey kości rżnięty, Raptus Proserpinae, w ramkach czarnych 108. Obrazów para chyńskich na białym atłasie, boszkowie na bocianach siedzą, spodem ramka prosta, drewniana Gabinet chyński Króla Jego Mci.
109. Obraz Nativitatis Christi z różnych materij klecony, w ramkach rżniętych, złocistych 110. Obraz drugi Nativitatis Christi, na atłasie białym, sokami illuminowany, w ramach rżniętych, złocistych. 111. Obraz Angeli Custodis, w ramach
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 71
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937
. Obrazek słoniowej kości rżnięty, Raptus Proserpinae, w ramkach czarnych 108. Obrazów para chyńskich na białym atłasie, boszkowie na bocianach siedzą, spodem ramka prosta, drewniana Gabinet chyński Króla Jego Mci.
109. Obraz Nativitatis Christi z różnych materii klecony, w ramkach rżniętych, złocistych 110. Obraz drugi Nativitatis Christi, na atłasie białym, sokami iluminowany, w ramach rżniętych, złocistych. 111. Obraz Angeli Custodis, w ramach rżniętych, złocistych 112. Obraz świętej Teresy z Bolo, w ramach rżniętych, złocistych 113. Obraz Chrystusa Pana w Ogroycu się modlącego, la Vinij malowania, w ramach rżniętych, złocistych 114. Obraz Extasis świętej Marii
. Obrazek słoniowey kości rżnięty, Raptus Proserpinae, w ramkach czarnych 108. Obrazów para chyńskich na białym atłasie, boszkowie na bocianach siedzą, spodem ramka prosta, drewniana Gabinet chyński Króla Jego Mci.
109. Obraz Nativitatis Christi z różnych materij klecony, w ramkach rżniętych, złocistych 110. Obraz drugi Nativitatis Christi, na atłasie białym, sokami illuminowany, w ramach rżniętych, złocistych. 111. Obraz Angeli Custodis, w ramach rżniętych, złocistych 112. Obraz świętey Teresy z Bolo, w ramach rżniętych, złocistych 113. Obraz Chrystusa Pana w Ogroycu się modlącego, la Vinij malowania, w ramach rżniętych, złocistych 114. Obraz Extasis świetey Marji
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 72
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937