Elektroniczny korpus tekstów polskich z XVII i XVIII w.


arrow_drop_down
arrow_drop_down




arrow_drop_down
arrow_drop_down
Znaleziono 3 wyników.
Lp Lewy kontekst Rezultat Prawy kontekst Skrót tekstu Data
1 Największa straszna nie może być trwoga. W największym grzecznej młodzieży [młodzież:subst:sg:loc:f] orszaku Memu lubemu nie najdziesz równego, Przetoć go MorszZWierszeWir_I 1675
1 Największa straszna nie może być trwoga. W największym grzecznej młodzieży [młodzież:subst:sg:loc:f] orszaku Memu lubemu nie najdziesz rownego, Przetoć go MorszZWierszeWir_I 1675
2 pańskiego naśladowali cnót, sposobności i obyczajów. W tych młodzieży [młodzież:subst:sg:loc:f] emulacja dysponowała subijekta, proporcyjonalnie do zażywania, do promocji MałpaCzłow 1715
2 pańskiego naśladowali cnót, sposobności i obyczajów. W tych młodzieży [młodzież:subst:sg:loc:f] emulacyja dysponowała subijekta, proporcyjonalnie do zażywania, do promocyi MałpaCzłow 1715
3 wagi, jeżeli jednak pilnie zachowane będą, sprawią w młodzieży [młodzież:subst:sg:loc:f] pożytki miłe i obfite. LEKCJA VI. Do Przystojnej AkDziec 1761
3 wagi, ieżeli iednak pilnie zachowane będą, sprawią w młodźieży [młodzież:subst:sg:loc:f] pożytki miłe y obfite. LEKCYA VI. Do Przystoyney AkDziec 1761