mię Amfijon. Więc jeśli dziki Satyr, brat wasz, przytulenie Może mieć, a w rzęsiste wniść tam zgromadzenie, Trzymałbym pewnie z tymi, którzy bez prywaty Zostawają z fakcyji, nie znają intraty; Korupcjalnym złotem cnota się ich brzydzi: Ta wyrodków ojczyzny oczywiście wstydzi. Staropolska ojczyzny miłość to sprawuje, Midasowym metalem że jawnie brakuje. Droższa u nich ojczyzna, cnota z wolnościami. Nie traci ich jenijusz glancu chciwościami. Ci są właśnie Niebierscy, parentelą sławni, Onej to Staropolski synowie jej dawni. Ci synowsko a dobrze takim idą zdaniem, Aby Polak Polakom był obrany panem, Żeby kiedy szczęśliwe one to Piastowe Czasy się powracały oraz
mię Amfijon. Więc jeśli dziki Satyr, brat wasz, przytulenie Może mieć, a w rzęsiste wniść tam zgromadzenie, Trzymałbym pewnie z tymi, którzy bez prywaty Zostawają z fakcyji, nie znają intraty; Korupcyjalnym złotem cnota się ich brzydzi: Ta wyrodków ojczyzny oczywiście wstydzi. Staropolska ojczyzny miłość to sprawuje, Midasowym metalem że jawnie brakuje. Droższa u nich ojczyzna, cnota z wolnościami. Nie traci ich jenijusz glancu chciwościami. Ci są właśnie Niebierscy, parentelą sławni, Onej to Staropolski synowie jej dawni. Ci synowsko a dobrze takim idą zdaniem, Aby Polak Polakom był obrany panem, Żeby kiedy szczęśliwe one to Piastowe Czasy się powracały oraz
Skrót tekstu: SatStesBar_II
Strona: 725
Tytuł:
Satyr steskniony z pustyni w jasne wychodzi pole
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
nieznane
Region:
nieznany
Typ tekstu:
wiersz
Rodzaj:
liryka
Tematyka:
polityka
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1670
Data wydania (nie wcześniej niż):
1670
Data wydania (nie później niż):
1670
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Poeci polskiego baroku
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Jadwiga Sokołowska, Kazimiera Żukowska
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Warszawa
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Państwowy Instytut Wydawniczy
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1965
kapę, w srebro gładko oprawny. A., 489. Statua equestris Gustawa Adolfa, spiżowa. J. 490. Barometr żółciowy, mosiądzem nabijany. J. 491. Szkatuła czerwona, żółwiem sadzona, z pedestałem. J. 492. Pacierze aspisowe zielone, robione z rogu łosiego z relikwiami różnych świętych, z metalem srebrnym i krzyżykiem filigranową robotą, rozdane. 493. Paciorków maleńkich pachniących troje czarnych. 494. Pacierze drewniane w srebro oprawne, z metalem filigranową robotą. Książę Kardynał. 495. Pacierze kamienne, w srebro filigranową robotą oprawne. 496. Pacierze aspisowe, z krzyżem srebrnym filigranową robotą z relikwiami. Wszystkie. 497.
capę, w srebro gładko oprawny. A., 489. Statua equestris Gustawa Adolfa, spiżowa. J. 490. Barometr żółciowy, mosiądzem nabijany. J. 491. Szkatuła czerwona, żółwiem sadzona, z pedestałem. J. 492. Pacierze aspisowe zielone, robione z rogu łosiego z reliquiami różnych świętych, z metalem srebrnym y krzyżykiem filagranową robotą, rozdane. 493. Paciorków maleńkich pachniących troje czarnych. 494. Pacierze drewniane w srebro oprawne, z metalem filagranową robotą. Xiążę Kardynał. 495. Pacierze kamienne, w srebro filagranową robotą oprawne. 496. Pacierze aspisowe, z krzyżem srebrnym filagranową robotą z reliquiami. Wszystkie. 497.
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 64
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937
mosiądzem nabijany. J. 491. Szkatuła czerwona, żółwiem sadzona, z pedestałem. J. 492. Pacierze aspisowe zielone, robione z rogu łosiego z relikwiami różnych świętych, z metalem srebrnym i krzyżykiem filigranową robotą, rozdane. 493. Paciorków maleńkich pachniących troje czarnych. 494. Pacierze drewniane w srebro oprawne, z metalem filigranową robotą. Książę Kardynał. 495. Pacierze kamienne, w srebro filigranową robotą oprawne. 496. Pacierze aspisowe, z krzyżem srebrnym filigranową robotą z relikwiami. Wszystkie. 497. Pacierze niewielkie, białe kościane. X. Kardynał. 498. Decymka aspisowa, zielona z graniastymi paciorkami. X. K. 499.
mosiądzem nabijany. J. 491. Szkatuła czerwona, żółwiem sadzona, z pedestałem. J. 492. Pacierze aspisowe zielone, robione z rogu łosiego z reliquiami różnych świętych, z metalem srebrnym y krzyżykiem filagranową robotą, rozdane. 493. Paciorków maleńkich pachniących troje czarnych. 494. Pacierze drewniane w srebro oprawne, z metalem filagranową robotą. Xiążę Kardynał. 495. Pacierze kamienne, w srebro filagranową robotą oprawne. 496. Pacierze aspisowe, z krzyżem srebrnym filagranową robotą z reliquiami. Wszystkie. 497. Pacierze niewielkie, białe kościane. X. Kardynał. 498. Decymka aspisowa, zielona z graniastymi paciorkami. X. K. 499.
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 64
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937
wszystkie Książę IMc. Kardynał oddał różnym IchMom. 500. Decymka szara, pachniąca, na wstędze. K. 501. Puszka stalowa, we środku turkusik mały. X. Kard. 502. Puszka stalowa różnymi kamieńmi sadzona, rżnięta. M. W. X. L. 503. Decymka aspisowa, zielona z metalem srebrnym. X. K. 504. Obrazek maleńki w ramkach filigranową robotą srebrnych św. Jana z barankiem. A. 505. Obrazek miniaturowy, za szkłem, Najświętszej Panny z Panem Jezusem i z św. Janem, w ramach filigranowych. A. 506. Obrazek okrągły, w ramkach filigranowy kamieńmi sadzony, Najświętszej
wszystkie Xiążę JMc. Kardynał oddał różnym IchMom. 500. Decymka szara, pachniąca, na wstędze. K. 501. Puszka stalowa, we środku turkusik mały. X. Kard. 502. Puszka stalowa różnymi kamieńmi sadzona, rżnięta. M. W. X. L. 503. Decymka aspisowa, zielona z metalem srebrnym. X. K. 504. Obrazek maleńki w ramkach filagranową robotą srebrnych św. Jana z barankiem. A. 505. Obrazek miniaturowy, za szkłem, Nayświętszey Panny z Panem Jezusem i z św. Janem, w ramach filagranowych. A. 506. Obrazek okrągły, w ramkach filagranowy kamieńmi sadzony, Nayświętszey
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 65
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937
BVMariae na blasze, w ramach rżniętych złocistych. - Nb. Ten jest u OO. Kapucynów. 131. Obraz Panny Marii z Panem Jezusem i z świętym Janem u nóg leżącym i z świętym Józefem w ramach rżniętych, złocistych 132. Obraz Panny Marii Pana Jezusa do siebie przytulającej, w ramach rżniętych, drewnianych, metalem złoconych 133. Obraz świętego Antoniego w ramach rżniętych, złocistych. - 134. Obraz główny ćwiczenia koni, w ramach rżniętych, złocistych 135. Obraz holenderski, reprezentujący białogłowę chorą, doktor uryny patrzy, a dziecię z pieskiem igra, w ramach posrebrzanych w kapę, z lisztewką złocistą 136. Obraz główny damy na klawikordzie
BVMariae na blasze, w ramach rżniętych złocistych. - Nb. Ten jest u OO. Kapucynów. 131. Obraz Panny Marji z Panem Jezusem y z świętym Janem u nóg leżącym y z świętym Józefem w ramach rżniętych, złocistych 132. Obraz Panny Marji Pana Jezusa do siebie przytulającey, w ramach rżniętych, drewnianych, metalem złoconych 133. Obraz świętego Antoniego w ramach rżniętych, złocistych. - 134. Obraz główny ćwiczenia koni, w ramach rżniętych, złocistych 135. Obraz holenderski, reprezentujący białogłowę chorą, doktor uryny patrzy, a dziecię z pieskiem igra, w ramach posrebrzanych w capę, z lisztewką złocistą 136. Obraz główny damy na klawikordzie
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 73
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937
drzewem, bez ramy 216. Obraz holenderski Dawida triumfującego nad olbrzymem, żółtawy, w ramach czarnych 217. Obraz Herodiady z głową świętego Jana na desce, w ramach czarnych 218. Obraz Europy na wole, w ramach czarnych, lisztewka we dwoje złocista 219. Obraz świętej Teresy przy innej świętej, w ramach rżniętych, metalem złoconych 220. Obrazów para, na jednym co się w drzewo obróciła dziecię rodząca, na drugim Wenus na wozie, obadwa w ramach czarnych, z lisztewką złocistą 221. Obraz Marii Magdaleny z aniołem i z trupią głową, w ramach złocistych 222. Obraz pikturę reprezentujący, w ramach czarnych 223. Obraz Cycerona w ramach
drzewem, bez ramy 216. Obraz holenderski Dawida tryumfującego nad olbrzymem, żółtawy, w ramach czarnych 217. Obraz Herodyady z głową świętego Jana na desce, w ramach czarnych 218. Obraz Europy na wole, w ramach czarnych, lisztewka we dwoje złocista 219. Obraz świętey Teresy przy inney świętey, w ramach rżniętych, metalem złoconych 220. Obrazów para, na jednym co się w drzewo obróciła dziecię rodząca, na drugim Wenus na wozie, obadwa w ramach czarnych, z lisztewką złocistą 221. Obraz Marji Magdaleny z aniołem y z trupią głową, w ramach złocistych 222. Obraz pikturę reprezentujący, w ramach czarnych 223. Obraz Cycerona w ramach
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 77
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937
Nb. Tylko 8 sztuk nr. 10. 249. Obraz wielki na którym Wieczerza Pańska w ramach złocistych. 250. Obraz na którym Niemczyk u stołu siedzi, a przed nim pies 251. Obraz na którym Gryfon. 252. Obraz lanszaft wielki, na którym ruiny, i osoby jadące na mułach, w ramach metalem złoconych. 253. Obraz wielki na którym lutnia i różne instrumenta matematyczne, zegarek i dwoje waza srebrne, w ramach metalem złoconych. 254. Obraz lanszaft, na którym woda z gór spada, w ramach czarnych, z lisztewką złocistą. 255. Obraz, na którym głowa starca na płótnie malowana, do deszczki przyklejana
Nb. Tylko 8 sztuk nr. 10. 249. Obraz wielki na którym Wieczerza Pańska w ramach złocistych. 250. Obraz na którym Niemczyk u stołu siedzi, a przed nim pies 251. Obraz na którym Gryfon. 252. Obraz lanszaft wielki, na którym ruiny, y osoby jadące na mułach, w ramach metalem złoconych. 253. Obraz wielki na którym lutnia y różne instrumenta matematyczne, zegarek y dwoje waza srebrne, w ramach metalem złoconych. 254. Obraz lanszaft, na którym woda z gór spada, w ramach czarnych, z lisztewką złocistą. 255. Obraz, na którym głowa starca na płótnie malowana, do deszczki przyklejana
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 9
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937
Obraz na którym Niemczyk u stołu siedzi, a przed nim pies 251. Obraz na którym Gryfon. 252. Obraz lanszaft wielki, na którym ruiny, i osoby jadące na mułach, w ramach metalem złoconych. 253. Obraz wielki na którym lutnia i różne instrumenta matematyczne, zegarek i dwoje waza srebrne, w ramach metalem złoconych. 254. Obraz lanszaft, na którym woda z gór spada, w ramach czarnych, z lisztewką złocistą. 255. Obraz, na którym głowa starca na płótnie malowana, do deszczki przyklejana, w ramie czarnej 236. Obraz, na którym osoba jakaś, w cza.rnej sukni i w czarnym kołpaku siedząca
Obraz na którym Niemczyk u stołu siedzi, a przed nim pies 251. Obraz na którym Gryfon. 252. Obraz lanszaft wielki, na którym ruiny, y osoby jadące na mułach, w ramach metalem złoconych. 253. Obraz wielki na którym lutnia y różne instrumenta matematyczne, zegarek y dwoje waza srebrne, w ramach metalem złoconych. 254. Obraz lanszaft, na którym woda z gór spada, w ramach czarnych, z lisztewką złocistą. 255. Obraz, na którym głowa starca na płótnie malowana, do deszczki przyklejana, w ramie czarnej 236. Obraz, na którym osoba jakaś, w cza.rney sukni y w czarnym kołpaku siedząca
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 9
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937
na którym głowa starca na płótnie malowana, do deszczki przyklejana, w ramie czarnej 236. Obraz, na którym osoba jakaś, w cza.rnej sukni i w czarnym kołpaku siedząca w krześle, w perspektywie zbór wyrażony, w ramie czarnej. 257. Obrazów para marnej wielkości, na których frukta różne, w ramach metalem złoconych, rżniętych. 258. Konterfekt jakiejś osoby, po doktorsku, w czarnej sukni i w yamułce na głowie, w kołnierzu białym, na płótnie, spodem prosta ramka. 259. Obraz na którym batalia Turków z Węgrami, między którymi kawaler z krzyżem na piersiach wiszącym, z mieczem, na koniu wilczatym swoich animuje
na którym głowa starca na płótnie malowana, do deszczki przyklejana, w ramie czarnej 236. Obraz, na którym osoba jakaś, w cza.rney sukni y w czarnym kołpaku siedząca w krześle, w perspektywie zbór wyrażony, w ramie czarney. 257. Obrazów para marney wielkości, na których frukta różne, w ramach metalem złoconych, rżniętych. 258. Konterfekt jakiejś osoby, po doktorsku, w czarney sukni y w yamułce na głowie, w kołnierzu białym, na płótnie, spodem prosta ramka. 259. Obraz na którym batalia Turków z Węgrami, między którymi kawaler z krzyżem na piersiach wiszącym, z mieczem, na koniu wilczatym swoich animuje
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 9
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937
. 258. Konterfekt jakiejś osoby, po doktorsku, w czarnej sukni i w yamułce na głowie, w kołnierzu białym, na płótnie, spodem prosta ramka. 259. Obraz na którym batalia Turków z Węgrami, między którymi kawaler z krzyżem na piersiach wiszącym, z mieczem, na koniu wilczatym swoich animuje, w ramach metalem złoconych 260. Obraz tejże wielkości batalia Turków pod zamkiem, przy szturmie, i Arwaci na odsiecz biegną, na płótnie, w ramach metalem złoconych. 261. Obraz podługowaty, na którym kowal konia białego kuje przy kuźni, a żołnierze się do obozu ciągnie, w ramach rżniętych, metalem złoconych. 262. Obraz
. 258. Konterfekt jakiejś osoby, po doktorsku, w czarney sukni y w yamułce na głowie, w kołnierzu białym, na płótnie, spodem prosta ramka. 259. Obraz na którym batalia Turków z Węgrami, między którymi kawaler z krzyżem na piersiach wiszącym, z mieczem, na koniu wilczatym swoich animuje, w ramach metalem złoconych 260. Obraz teyże wielkości batalia Turków pod zamkiem, przy szturmie, i Arwaci na odsiecz biegną, na płótnie, w ramach metalem złoconych. 261. Obraz podługowaty, na którym kowal konia białego kuje przy kuźni, a żołnierze się do obozu ciągnie, w ramach rżniętych, metalem złoconych. 262. Obraz
Skrót tekstu: InwWilan
Strona: 9
Tytuł:
Inwentarz generalny klejnotów, sreber, galanterii i ruchomości różnych tudzież obrazów, które się tak w Pałacu Wilanowskim jako też w Skarbcach Warszawskich J.K.Mci znajdowały [...]
Autor:
Anonim
Miejsce wydania:
Warszawa
Region:
Mazowsze
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1696
Data wydania (nie wcześniej niż):
1696
Data wydania (nie później niż):
1696
Tekst uwspółcześniony:
tak
Tytuł antologii:
Urządzenie pałacu wilanowskiego za Jana III
Redaktor wersji uwspółcześnionej:
Aleksander Czołowski
Miejsce wydania wersji uwspółcześnionej:
Lwów
Wydawca wersji uwspółcześnionej:
Towarzystwo Naukowe
Data wydania wersji uwspółcześnionej:
1937