Elektroniczny korpus tekstów polskich z XVII i XVIII w.


arrow_drop_down
arrow_drop_down




arrow_drop_down
arrow_drop_down
Znaleziono 11 wyników.
Lp Lewy kontekst Rezultat Prawy kontekst Skrót tekstu Data
1 Portret, łokciowy, mężczyzny z kołnierzykiem białym, w paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] . 182 + Obraz 2-ćwierciowy, ośmgraniasty, w ramkach InwObrazŻółkGęb między 1740 a 1746
1 Portret, łokciowy, mężczyzny z kołnierzykiem białym, w paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] . 182 + Obraz 2-ćwierciowy, ośmgraniasty, w ramkach InwObrazŻółkGęb między 1740 a 1746
2 króla francuskiego Ludwika XV. 262 Portret damy w czerwonym paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] . 263 Portret damy w dradorze, z bluzgierem diamentowym InwObrazŻółkGęb między 1740 a 1746
2 króla francuskiego Ludwika XV. 262 Portret damy w czerwonym paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] . 263 Portret damy w dradorze, z bluzgierem diamentowym InwObrazŻółkGęb między 1740 a 1746
3 sukni, ptaszka trzymającej. 327 Portret królewnisi w czerwonym paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] , w dzieciństwie. 328 + Portret damy, z InwObrazŻółkGęb między 1740 a 1746
3 sukni, ptaszka trzymającej. 327 Portret królewnisi w czerwonym paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] , w dzieciństwie. 328 + Portret damy, z InwObrazŻółkGęb między 1740 a 1746
4 nro 329 51. Portret panienki stojącej, w czerwonym paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] nro 327 52. Portret damy w czarnej sukni perłami InwObrazŻółkGęb między 1740 a 1746
4 nro 329 51. Portret panienki stojącej, w czerwonym paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] nro 327 52. Portret damy w czarnej sukni perłami InwObrazŻółkGęb między 1740 a 1746
5 perłami adornowanej 53. Portret damy w czerwonym paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] nro 262 54. Portret Józefa cesarza nro 256 55 InwObrazŻółkGęb między 1740 a 1746
5 perłami adornowanej 53. Portret damy w czerwonym paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] nro 262 54. Portret Józefa cesarza nro 256 55 InwObrazŻółkGęb między 1740 a 1746
6 wyraża Religię osobą Panienki w długich szatach białych, w paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] błękitnym, gwiazdami upstrzonym w wieńcu z kwiatów, na ChmielAteny_I 1755
6 wyraża Religię osobą Panienki w długich szátach białych, w paludámencie [paludament:subst:sg:loc:m] błękitnym, gwiazdámi upstrzonym w wieńcu z kwiatow, ChmielAteny_I 1755
7 Jewej szalki. Justycja zaś Rigórosa, jest śmierć w Paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] i Koronie z mieczem i wagą. 40 Libertas, ChmielAteny_I 1755
7 Iewey szalki. Iustitia zaś Rigorosa, iest śmierć w Paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] y Koronie z mieczem y wagą. 40 Libertás, ChmielAteny_I 1755
8 przybył Król imść in apparatu Ducali, to jest w Paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] granatowym Aksamitnym, suto złotemi i srebrnemi akomodowanym kwiatami podbitym RelWjazdKról 1697
8 przybył KROL imść in apparatu Ducali, to iest w Paludamenćie [paludament:subst:sg:loc:m] gránatowym Axamitnym, suto złotemi y srebrnemi accomodowánym kwiátámi podbitym RelWjazdKról 1697
9 i wielości rerum gestarum, ad vivum Króla żywego w Paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] reprezentująca, pod którego nogami leży Cerberus o trzech głowach ChmielAteny_II 1746
9 y wielości rerum gestarum, ad vivum Krola żywego w Paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] reprezentuiąca, pod ktorego nogami leży Cerberus o trzech głowach ChmielAteny_II 1746
10 tej Sali Doze Książę Wenecki: w Mitrze i w Paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] zasiad a i Senatorowie w Togach. Szlachta zaś ChmielAteny_II 1746
10 tey Sali Doze Xiążę Wenecki: w Mitrze y w Paludamencie [paludament:subst:sg:loc:m] zasiad á y Senátorowie w Togach. Szlachta zaś ChmielAteny_II 1746