Elektroniczny korpus tekstów polskich z XVII i XVIII w.


arrow_drop_down
arrow_drop_down




arrow_drop_down
arrow_drop_down
Znaleziono 4 wyników.
Lp Lewy kontekst Rezultat Prawy kontekst Skrót tekstu Data
1 której wszytko pod się bicie Cyprysową/ kunsztownej i wyśmienitej rzeźby [rzeźba:subst:sg:gen:f] robotą położone/ tak dalece/ że jest się czemu DelicWłos 1665
1 ktorey wszytko pod się bićie Cyprysową/ kunsztowney y wyśmienitey rzeźby [rzeźba:subst:sg:gen:f] robotą położone/ ták dálece/ że iest się czemu DelicWłos 1665
2 marmuru białego z cętkami czarnemi; u kolumn tych Kapitele rzeźby [rzeźba:subst:sg:gen:f] Snycerskiej staroświeckiej. Nad temi kolumnami jest Haemisphaerium, to ChmielAteny_II 1746
2 marmuru białego z cętkami czarnemi; u kolumn tych Kápitele rzeźby [rzeźba:subst:sg:gen:f] Snycerskiey staroświeckiey. Nád temi kolumnámi iest Haemisphaerium, to ChmielAteny_II 1746
3 Fontanny, Ogrody na tyle: w Pokojach pełno misternej rzeźby [rzeźba:subst:sg:gen:f] , kwiatów, ptastwa, Ludzi, obicia bogatego złotem ChmielAteny_II 1746
3 Fontanny, Ogrody tyle: w Pokoiach pełno misterney rzeźby [rzeźba:subst:sg:gen:f] , kwiátow, ptastwá, Ludźi, obicia bogatego złotem ChmielAteny_II 1746
4 . Ozdobienie części kolumnacyj oprócz proporcyj własnej bierze się z rzeźby [rzeźba:subst:sg:gen:f] , sztukateryj albo malowania przyzwoitego. Tablica w ksemsowaniu najsposobniejsza BystrzInfArch 1743
4 . Ozdobienie części kolumnacyi oprocz proporcyi własney bierze się z rzeźby [rzeźba:subst:sg:gen:f] , sztukateryi álbo malowania przyzwoitego. Tablica w xemsowaniu naysposobnieysza BystrzInfArch 1743