, co my zostaje wynna gdońska kiemeria od roku 1692, dię 9 juli złotych polskich dobry monyty 4000. Intereszy od sta złotych na rok 5.
8. Obligacia od roku pańskiego 1688, dię 23 juli ,co my zostaję winna tuteczna kiemeria gdonksa złotych polskich dobri monety 5000.
9. Obligacia, co my zostaje winno elbkieler gdońskię tutęczne od roku 1694, dię 7 octobra złotych polskich dobry monyty 5000. Intereszy od sta na rok po 5.
10. Obligacia, co my zostaję winno tuteczne elbkieler gdońskię od roku 1697, dię 18 octobra złotych polskich dobry monety 1500. Intereszy od tego na rok od sta po 5.
11.
, co my zostaie wynna gdonska kiemeriia od roku 1692, dię 9 iuli złotych polskych dobry monyty 4000. Intereszy od sta złotych na rok 5.
8. Oblygacia od roku pańskiego 1688, dię 23 iuli ,co my zostaię winna tuteczna kiemeriia gdonksa złotych polskych dobri monety 5000.
9. Obligacia, co my zostaie winno elbkieler gdonskię tutęczne od roku 1694, dię 7 octobra złotych polskych dobry monyty 5000. Intereszi od sta na rok po 5.
10. Obligacia, co my zostaię winno tuteczne elbkieler gdonskię od roku 1697, dię 18 octobra złotych polskych dobry monety 1500. Intereszi od tego na rok od sta po 5.
11.
Skrót tekstu: SzumInw
Strona: 37
Tytuł:
Gdański inwentarz mienia domowego Magdaleny Szumanowej
Autor:
Magdalena Szumanowa
Miejsce wydania:
Gdańsk
Region:
Pomorze i Prusy
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty urzędowo-kancelaryjne
Gatunek:
inwentarze
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1706
Data wydania (nie wcześniej niż):
1706
Data wydania (nie później niż):
1706
wiedzący/ wszytko widzący/ wszędzie będący/ wszytko napełniający/ wszytko rządzący/ wszytko przewyższający. toś jest Boże mój/ takiś jest/ i równego niemasz/ i drugi żaden do ciebie przybrany być nie może. Część trzecia/ Ćwiczenie 32.
Wtóry sposób chwalenia Pana Boga wyznawać i głosić/ że wszytko stworzenie winno jest Boga chwalić/ wzywać go do tego/ abowiem od niego jest i ma wszytko/ naprzykład: Słuchaj wszytko stworzenie niebieskie/ ziemskie/ podziemne/ duchowne/ rozumne/ nierozumne wyznawam i głoszę/ i opowiadam/ w-uszach i w-sercach twoich/ żeś jest winno wszytką istotą twoją po wszytkie momenty
wiedzący/ wszytko widzący/ wszędźie będący/ wszytko nápełńiáiący/ wszytko rządzący/ wszytko przewyższáiący. toś iest Boże moy/ tákiś iest/ i rownego niemasz/ i drugi żaden do ćiebie przybrány bydź nie może. Część trzećia/ Cwiczenie 32.
Wtory sposob chwálenia Páná Bogá wyznawáć i głośić/ że wszytko stworzenie winno iest Bogá chwalić/ wzywáć go do tego/ ábowiem od niego iest i ma wszytko/ náprzykład: Słuchay wszytko stworzenie niebieskie/ źiemskie/ podźiemne/ duchowne/ rozumne/ nierozumne wyznawam i głoszę/ i opowiádam/ w-uszách i w-sercách twoich/ żeś iest winno wszytką istotą twoią po wszytkie momenty
Skrót tekstu: DrużbDroga
Strona: 469
Tytuł:
Droga doskonałości chrześcijańskiej
Autor:
Kasper Drużbicki
Drukarnia:
Drukarnia Kolegium Societatis Iesu
Miejsce wydania:
Kalisz
Region:
Wielkopolska
Typ tekstu:
proza
Rodzaj:
teksty perswazyjne
Gatunek:
pisma religijne
Tematyka:
religia
Poetyka żartu:
nie
Data wydania:
1665
Data wydania (nie wcześniej niż):
1665
Data wydania (nie później niż):
1665